Ekholt Barnehage

Ekholt Barnehage er en privat foreldredrevet andelsbarnehage, som ligger på Ekholt i Moss kommune. Barnehagen åpnet i 1999 og består av fire avdelinger med til sammen ca. 72 barn i alderen 0-6 år. Vi har et fint nærmiljø som har mye å by på. Barnehagen ligger i nærhet til skog, sjø, kultur, kollektiv transport, industri og nær avstand til Moss sentrum.

I barnehagen jobber det 23 engasjerte og flotte voksene som gjør sitt ytterste for å gi barna gode opplevelser hver dag. Barnehagen har et stort fagmiljø med åtte barnehagelærere og ni barne- og ungdomsarbeidere.

Informasjon

• Barnehagen er stengt jul, påske og i uke 29 og 30.
  • Barnehagen tilbyr 80% og 100 % plasser.
  • Vår åpningstid er fra kl. 06.45 - 17.00
  • En barnehageplass koster 3000,- kr i måneden, i tillegg 400,- for kost.
  • Barna får frokost, lunsj og ettermiddagsmat hver dag.

Avdelinger

I Ekholt Barnehage har vi fire avdelinger.

Myggen er vår småbarnsavdeling. På denne avdelingen går de yngste barna i barnehagen. På avdelingen er det maks 14 barn. Vi har for tiden fem ansatte på Myggen. En pedagogisk leder, en spesialpedagog, en barnehagelærer og to fagarbeidere.

Barnehagen har tre «store» avdelinger. På Bia, Marihøna og Humla har 20 barn. Hver avdeling har en pedagogisk leder og 3-4 barnehagelærere/ fagarbeidere/pedagogiske medarbeidere ettersom hvor stor barnehagegruppen er.

Se og opplev våre lokaler

Naviger og opplev vår barnehage i 3d visning nedenfor.

Våre satsingsområder

Vi finnes i nærheten

her finner du oss

Her søker du plass

Ønsker du at ditt barn skal gå i Ekholt Barnehage? Søknad om barnehageplass skjer gjennom samordnet opptak som er felles for hele kommunen. Søknad for hovedopptaket er 1. mars.

søk plass her!